Friday, July 16, 2010

SABAHKINI.NET WAJAR DITUTUP KERANA BELA MUSA AMAN




TAHNIAH, akhirnya laman web lucah melampau tidak dapat dilayari setiap hari sehingga pembaca beralih kepada Freesabahkini yang bebas lagi membebaskan Dato' Seri Shafie dan terus mengikat Musa Aman dengan kunjungan ramai pengikut setia Musa Aman menyerang Freesabahkini.

Sudah tiga hari berturut-turut Sabahkini.net, laman web lucah melampau mengalami gangguan dan tidak dapat dilayari. Now You See, Now You Dont.

Walaupun dilengkapi dengan peralatan canggih, namun Sabahkini.net yang selama ini melaporkan berita palsu tentang Shafie Afdal dan inilah pembalasan yang sepatutnya diterima; bahkan kalau boleh Sabahkini.net terus padam daripada muka bumi dan digantikan dengan Freesabahkini dengan penuh bergaya.

Kalau pengikut setia Musang Pushtun mau kutuk Freesabahkini, silakan kutuk. Jangan tidak kutuk kerana kutukan anda mencerminkan betapa ceteknya pemikiran anda seperti Musang juga. Wang....wang...wang jadi beruang..Maaf, Berwang.

154 comments:

  1. Miss ida ko yang mengutuk, jadi ko yang sebenarnya cetek pemikiran....hahah membuka pekung di dada sendiri hahahaha

    ReplyDelete
  2. rasanya ada pihak yang mensabotaj Sabah kini!

    ReplyDelete
  3. mis ida ni memang suka melihat orang lain jatuh. tak baik lah macam tu. suka-suka hati ja mau cakap orang berfikiran cetek. baca lah komen orang betul-betul dan kemudian fikir balik sapa yang berfikiran cetek sebenarnya..

    ReplyDelete
  4. tudung 2 bila mau buka??? hahahaha

    ReplyDelete
  5. Memburukkan orang tidak mengambarkan anda seorang yang baik....cuba kira komen2 diatas, ada yang memburukkan shafie kesayangan ko 2? kalau pun ada ble kira, bukan macam ko sepanjang artikel memburukkan orang, kalau berniaga lama suda bankrupt! Produk sendiri buruk tapi tidak ingin membuatkannya lebih baik tapi mencari produk orang lain dan menceritakan kepda pengguna bahawa produk tertentu tidak baik la dan segala yang buruk2...Tuhan pun tidak ingin memberkati, sebab niat suda jahat, kawan iblis!!! hhahahahaha renung2 kan la...

    ReplyDelete
  6. aku bukan orang yang seperti Miss Ida katakan. saya rasa Sabahkini tidak tutup, tapi bertukar web sudah menjadi FreeSabahKini. ini cuma mahu mengaburi orang lain dengan semua artikel supaya orang percaya.

    ReplyDelete
  7. Odd. I surf there few hours ago, and i can go in ar.. How come when you post this article, suddenly can't go in.hmmm...I sense something very fishy.... is it possible for FREE SABAHKINI to actually be connected to SABAHKINI.NET???Maybe you are actually one of the operators of SABAHKINI.Net. Or maybe you hack into the site... hmm..very fishy....

    ReplyDelete
  8. mustahil sabahkini tutup begitu saja. logikkah dia tutup kerana bela kebenaran dan satu lagi sedangkan sabahkini web bebas dan tidak ada hak siapa-siapa mahu tutup kecuali orang yang buat web itu sendiri seperti Freesabahkini.

    ReplyDelete
  9. mis ida ni suka betul mengutuk orang lain. buang lah hobi suka mengutuk tu ya. mis ida kena belajar menghormati pendapat orang lain. rata-rata yang bagi komen tidak setuju dengan kenyataan-kenyataan cik ida.

    ReplyDelete
  10. Oh,yakah? Ndakpa. Sabahdaily masi ada. Sabahdaily is the best!

    ReplyDelete
  11. "Jangan tidak kutuk kerana kutukan anda mencerminkan betapa ceteknya pemikiran anda.."

    tapi bukankah Mis Ida yang mulakan dulu dengan mengutuk Sabahkini? maknanya mis ida sendiri menggunakan ayat itu untuk mencerminkan diri mis ida sendiri..

    ReplyDelete
  12. Kirim salam sikit. Tak main yek sabahkini.net. pegi jahanam dengan sabahkini.net; tak ada kena mengena dengan Freesabahkini ya. Yeee haram. geli geleman

    ReplyDelete
  13. kenapalah lahir orang sebegini rupa aa..mungkin IBUbapa mengajar cara untuk kurang ajar dan memburukkan orang. kesian sungguhlah malang nasib dia.

    ReplyDelete
  14. Miss Ida ni mesti ada kaitan dgn masalah yang berlaku dalam Sabahkini.

    ReplyDelete
  15. wajar ditutup kerana membela musa aman? rasanya semua orang tidak bersetuju dengan pendapat mis ida ni. mis ida ni menghentam orang sesuka hati ja. taubat lah ya.

    ReplyDelete
  16. oo iya ka tidak ada kena mengena. adakah kata-kata itu untuk menutup mata pembaca FreeSabahkini. supaya tidak mempercayai semua itu yang sabahkini tidak dengan FreeSabahKini.
    yang saya hairankan, banyak-banyak komen diatas kenapa apabila dikaitkan dengan SabahKini terus dibalas??hehe ini kerana takut orang fikir kebenaran terbongkar??

    ReplyDelete
  17. Aiii pandai dia menjawab pula tapi sikit2 ja... persoalan yang saya terbitkan belum pernah lagi miss Ida jawab..kenapa 2 ar?

    ReplyDelete
  18. Wah, cepatnya ida reply. Comment ida pun defensive. Nah Sah! FREE SABAHKINI memang ada kaitan ngan SabahKini.net.

    ReplyDelete
  19. MISS IDA YANG SABOTAGE SABAHKINI!!!! SEBAB MAU AMBIL PERHATIAN PEMBACA UNTUK BERKUNJUNG KE LAMAN INI!!! SILA MAKLUM!!!

    ReplyDelete
  20. mis ida ni suka hati ja mengeluarkan cerita yang bukan-bukan. daripada asyik mengutuk banyak lagi kerja yang mis ida boleh buat...

    ReplyDelete
  21. mmg dia ada kaitan tu! Miss Ida ni pun palsu!

    ReplyDelete
  22. WTF? Sabah Kini is not owned by anybody including HIM. BLoody fool lady.

    ReplyDelete
  23. pelik betul perangai mis ida ni..barangkali dia salah makan ubat bah ni..hahaha..

    ReplyDelete
  24. Makin bertimbun sudah dosa mu Ida.. Bila lagi ida mau bertaubat nie?

    ReplyDelete
  25. apa lah mis ida kisah dengan sabahkini.net, ditutup ka atau apa ka, bukan ada kaitan dengan mis ida pun. jaga lah hal sendiri, jangan asyik memburukkan orang lain. sabahkini.net membela musa aman, itukan hak masing-masing..

    ReplyDelete
  26. Wahey, it's a free country. Freedom of speech. Use it wisely..

    ReplyDelete
  27. besar kemungkinan Mis Ida ni bekas penulis atau warga kerja Sabahkini.net..

    ReplyDelete
  28. Busy body betul lah nie Ida. BIkin gelii....

    ReplyDelete
  29. Hahhaa.. aku terhibur lah dgn Miss Ida ni.. Mcm mr bean. muahahahaa

    ReplyDelete
  30. Wahai Miss Ida tak nampak kah yang takda seorang pun sokong pandangan Miss Ida??? Itu maknanya dulu, kini dan selamanya CM terbaik ialah Musa Aman:)

    ReplyDelete
  31. OOOOOOppsssss jangan marah, nanti kena jual. hahahaha

    ReplyDelete
  32. Betul tombolo. akalau dia takda kaitan dgn sabahkini, mcm mana dia boleh tahu semua pasal sabahkini.. ooooo, na na na kanapatan sudah!!!!

    ReplyDelete
  33. Setuju Gale. Kebebasan bersuara harus dimanfaatkan sebaik mungkin dan bukannya dimanipulasi demi kepentingan diri... Agak-agak la ya Miss Ida.

    ReplyDelete
  34. Ignore ja la, yang penting ramai yang tak percaya gosip ni :)

    ReplyDelete
  35. Tapi kenapa juga ba Miss Ida ni anti sangat dengan Musa Aman dan sabahkini???? apa juga dorang buat sampai Miss Ida ni panas betul???

    ReplyDelete
  36. Apa yang menjadi kemuskyilan saya disini ialah Ms Ida seorang saja yang memperjuangkan Shafie Afdal. Ada apa-apakah? Anda seorang dan adakah anda kenal Shafie secara peribadi maka anda ingin memperjuangkan nama baik bebas dari fitnah atau 'perjuangan' parti?

    ReplyDelete
  37. perjuangan Ms Ida ini adalah bersifat amatur dan tidak professional. menegakkan kebenaran tetapi muka anda bedak tebal semacam dengan contact lense kelabu.....konfiuslah!

    ReplyDelete
  38. perjuangan sorang-sorang teda faedahnya...

    ReplyDelete
  39. waka waka waka...website ini hanyalah perjuangan peribadi yang terlalu LURUS kerana dia tidak faham selok-belok politik yang penuh kancah kegelapan dan memperjuangkan seseorang atas dasar kasihan adalah perjuangan tidak kemana.....

    ReplyDelete
  40. pelik! tiba-tiba je website ni keluar dan mengutuk Sabahkini dan memperjuangkan Shafie Ap.

    ReplyDelete
  41. saya simpati dengan Ms Ida...hahahaha...

    ReplyDelete
  42. Sabahkini.net is back as usual. I bet Freesabahkini hacked into Sabahkini site.

    ReplyDelete
  43. Just give up la. I don't see any STRONG reason why Musa Aman would want to waste his precious money to pay Sabahkini.Net.

    ReplyDelete
  44. Yang wajar ditutup adalah FREESABAHKINI kerana memburukkan nama orang tanpa mempunyai bukti yang KUKUH!

    ReplyDelete
  45. Kantoi! FreeSabahKini memang ada kaitan dengan Sabahkini.net! Jgn ko pura2x sana. ataupun, ko yang hack Sabahkini.net...

    ReplyDelete
  46. Man! You're ANNOYING! If only you can see my middle finger....

    ReplyDelete
  47. betul jerry, freesabahkini yang patut ditutup.

    ReplyDelete
  48. website ni cuma tahu memburukkan orag sahaja, tak patut wujud

    ReplyDelete
  49. Sabahkini mungkin bukan tutup pun. tapi ada masalah teknikal dalaman yang harus ditangani. Jadi Miss Ida jangan risau, mungkin SAbahKini tunggu khabar dari Miss Ida saja itu.

    ReplyDelete
  50. pada saya, mis ida patut berhenti daripada mengeluarkan kenyataan yang menjatuhkan nama baik orang lain. lebih baik mis ida menghasilkan penulisan yang boleh membangunkan minda dan pemikiran masyarakat..

    ReplyDelete
  51. sebenarnya sabahkini.net sengaja memberi ruang kepada freesabahkini atas dasar kasihan..:)

    ReplyDelete
  52. sabahkini takkan tutup, ia tetap akan dibuka. freesabahkini patut ditutup.

    ReplyDelete
  53. Ei..SabahKini.net is down again. Just yesterday, I was able to surf into that website. Most probably, Miss ida is messing around the Sabahkini.net system again.

    ReplyDelete
  54. Dui,punya excited dia bila Sabahkini.net tutup. Tia tahu malu betul!

    ReplyDelete
  55. Athina said... July 18, 2010 9:03 PM

    yup,, there is a possibility, Ida hired a programmer to destruct Sabahkini.net system..

    ReplyDelete
  56. Leo said... July 18, 2010 10:08 PM

    mestilah dia happy, kan musuh ketatnya 'berundur'.. tp sementara ja tu, nanti lepas semuanya ok mulalah perang baru. haha

    ReplyDelete
  57. setahu saya sabahkini.net hanya menghadapi masalah tetapi bukannya ditutup. lebih baik mis ida bincang pasal hal lain yang lebih berfaedah kepada kita semua tanpa memburukkan mana-mana pihak. kan itu lebih baik.

    ReplyDelete
  58. Membela Dt. Musa wajar ditutup?
    Membela Shafie,..........?

    ReplyDelete
  59. lagi satu, macammana dia tahu sabahkini akan tutup, dan dia tahu kerana membela Datuk Musa Aman kena suruh tutup????tidak pelik kah..atau sabahkini itu kroni-kroni Freesabahkini sendiri. itu dia tahu semua tu.

    ReplyDelete
  60. iya jugakan, kemungkinan betul kata toM itu. Jadi Miss Ida jangan cuba untuk memeningkan rakyat. memutar belitkan cerita sabahkini dengan freesabahkini. macam Miss ida cuba untuk memburukkan KM kita.

    ReplyDelete
  61. Tutup pun nanti dia tukar nama hidup balik. Tak payahlah tutup.

    ReplyDelete
  62. apa macam ini boleh berlaku oo..salah kan orang lain pula ini Miss Ida..punya susah orang macam ini.

    ReplyDelete
  63. Semua orang berhak dan bebas menyokong pemimpin kesukaan mereka. Kalau sokong Dt. Musa web wajar tutup, tiada alasan free sabahkini tidak ditutup.

    ReplyDelete
  64. APABILA MENUNDING SATU JARIMU PADA ORANG, EMPAT JARI MU MENUNJUK KE ARAH MU SENDIRI.

    ReplyDelete
  65. Who the people want to support is their right. Whatever. Patutnya yang tutup adalah laman web yang anti Musa Aman atau mana2 pemimpin.

    ReplyDelete
  66. Memang bangang kamu urang semua. Sabahkini sudah mampuslah. He he puas hati aku. Sabahkini sudah jadi mayat. kamu tidak percaya kau cuba search Sabahkini.net. He He mana ada lagi. Tiada lagi hentam Dato' Shafie. Bebas he he

    ReplyDelete
  67. wahai miss ida @ jongang. sia2 saja tuhan cipta gigimu panjang tapi akalmu pendek. kau guna gigimu untuk gigi pipi datin seri. cuba kau klik http://sabahkinimirror.blogspot.com. mcm mana kau kacau pun sabahkini masih hidup. silap2 kau yg mampui padan muka jongaaaaaanggggg.

    ReplyDelete
  68. Sabahkini masih bolen di surf lah.

    ReplyDelete
  69. So when will FREE SABAHKINI turn to close down?

    ReplyDelete
  70. I'm sure it's just temporarily. It's not like the world going to end if sabahkini.net happens to close down forever. There are still many blogs writing negatively about Shafie.

    ReplyDelete
  71. Next to close after Sabahkini.net is FREE SABAHKINI!

    ReplyDelete
  72. sabahkini bukan mampus miss ida. tapi miss ida suruh tutup saja.

    ReplyDelete
  73. Saya terdengar Sabahkini ini sebenarnya diserang hackers. FreeSabahkini juga kenalah berhati-hati, mungkin sampai giliran kamu nanti.

    ReplyDelete
  74. Ada2 saja c IDA ini.... cukup2lah..

    ReplyDelete
  75. Laman web kena tutuplah, web lucah lah... apalah c ida ini..be professional lah sikit.

    ReplyDelete
  76. tak perlulah memburukkan pihak lain banyak benda lagi yang boleh dibuat. tidak membawa kebaikan pun..

    ReplyDelete
  77. Jonny said..July 19, 2010 7:21 PM

    tuan punya blog ni yang hack tu Sabahkini.net..

    ReplyDelete
  78. bila masa shafie jadi topik utama sabahkini?? sabahkini lebih bersifat menyeluruh berbanding dengan freesabahkini yang hanya memberi tumpuan kepada seorang inidividu..

    ReplyDelete
  79. Apa beza Miss Ida ini dengan bekas 'dictator' negara Eropah Timur? Kalau tidak sehaluan dengan beliau, semuanya kena tutup.

    ReplyDelete
  80. Yalah. Lebih senang hati membaca Sabahkini.

    ReplyDelete
  81. Sabahkini masih dapat dilayar. Pada mulanya saya percaya akan apa yang dipapar tapi setelah melayari Sabahkini, terbukti mallumat sini tidak tepat.

    ReplyDelete
  82. sabahkini masih wujud lagilah. belum tutup lagi.

    ReplyDelete
  83. rasanya mana2 media pun amat jarang isu yang berkaitan dengan shafie.. kecuali yang baru2 ini shafie menuduh PAS sesat..

    ReplyDelete
  84. mungkin inilah caranya mis ida menaikkan populariti shafie sebab shafie kurang menonjol di Sabah.

    ReplyDelete
  85. Sabahkini ditutup, bukan juga isu besar. Haih, macam dah nak kiamat kamu orang bertindak disebabkan Sabahkini tidak dapat disurf.

    ReplyDelete
  86. hahahaha Ms Ida ni sebenarnya dalang di sebalik freesabahkini.

    ReplyDelete
  87. website sabahkini tak perlu ditutup kerana "ia adalah kebebasan bersuara bagi media". kalau ia bela Musa, dan kalau sabahkini terbukti membela Musa dan perlu ditutup...tiadalah kebebasan bersuara namanya...apalah

    ReplyDelete
  88. politik memang ular...boleh gigit dan masuk lubang mana-mana...so biasalah..

    ReplyDelete
  89. Jika benar apa yang dituduh, akan ada yang dihukum dan jika didapati ada yang membuat fitnah, maka orang itu juga layak menerima hukuman..

    ReplyDelete
  90. sabahkini jika tutup pun, ia sementara ja. ia tetap wujud.

    ReplyDelete
  91. So? If SabahKini.net tutup, ada aku kesah? LOL~..

    Tidak selamanya Shafie Apdal akan selamat dari dikutuk. Kalo tak percaya, tunggu kalo dia suda jadi CM (itu kalau lah)..Gerenti 100% cerita yang sama style mcm mana story Musa Aman kena buat.

    Trust me, it will happen eventually. Btw, welcome to the political world. Ko akan rasa bahangnya bila turn SA di kutuk di mana2 blog.

    ReplyDelete
  92. Tak ape. Sabahkini.net ditutup pun masih ada yang lain.

    ReplyDelete
  93. Betul juga. Kalu ada perlu, lain web pula akan diwujudkan.

    ReplyDelete
  94. free sabahkini juga menyebarkan berita palsu mengenai musa aman.....

    ReplyDelete
  95. free sabahkini menyebarkan fitnah ke atas musa aman...konon blog ini adalah untuk menaikkan nama shafie. namun apa yang ada hanya cemuhan, tuduhan serta spekulasi yang tidak disokong dengan fakta..

    ReplyDelete
  96. apa kebaikkan yang ada pada shafie apdal?
    adakah shafie merupakan pemimpin yang lebih baik?
    pada saya, musa merupakan pemimpin yang jauh lebih baik daripada mana2 pemimpin di sabah...beliau telah banyak berjasa kepada negeri...

    ReplyDelete
  97. Belum tahu Shafie sesuai menjadi KM Sabah.

    ReplyDelete
  98. "SABAHKINI.NET WAJAR DITUTUP KERANA BELA MUSA AMAN"
    vs
    "FREE SABAHKINI WAJAR DIKRITIK KERANA BELA SHAFIE APDAL"

    ReplyDelete
  99. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  100. bila Miss Ida mahu hack Sabahkinimirror.blogspot.com?

    ReplyDelete
  101. miss Ida, memberi berita palsu sangat salah disisi undang-undang. jadi Miss Ida cubalah untuk mencari berita sebenar dan sebenarnya ok. nanti susah pula miss ida nanti.

    ReplyDelete
  102. SabahKini Muncul kembali..Miss Ida??nah..sekembalinya SabahKini akan membimbangkan Miss Ida dan rakan2nya.

    ReplyDelete
  103. Whatever. She won't be cooled down either. She claims to help Sabahans from being cheated yet she's the one who started it off. Bluffing.

    ReplyDelete
  104. see,, FSK kutuk SK.net tapi SK.net relek ja.. bukan macam FSK.. pacayang,, kalau SK.net sudah muncul, mesti datang balik alergik c miss ida ni..

    ReplyDelete
  105. Tak payah tunggu SK.net muncul, allergic sudah Miss Ida sama pengomen di sini bah.. Mesti dia tak sangka ramainya Sabahan yang support Musa. hehehe

    ReplyDelete
  106. Rupanya Sabahkini sekarang dah ada blogspot tersendiri. Belum tutup lagi. Kalau ada masa, pergilah kat sana. Isi kandungan semua masih sama seperti dulu.

    ReplyDelete
  107. FREE SABAHKINI said...
    Memang bangang kamu urang semua. Sabahkini sudah mampuslah. He he puas hati aku. Sabahkini sudah jadi mayat. kamu tidak percaya kau cuba search Sabahkini.net. He He mana ada lagi. Tiada lagi hentam Dato' Shafie. Bebas he he
    July 19, 2010 2:33 AM

    He He Sabahkini balik lagi. Ada lagi hentam Shafie. Tidak bebas lagi he he

    ReplyDelete
  108. i don't see that she has the purpose to help Sabahan instead of pour the oil into the fire.

    ReplyDelete
  109. Kegembiraan si Miss Ida hanya sementara. hehhee
    tu la kalau ada niat jahat mmg tak berkekalan ba tu kegembiraan :P

    ReplyDelete
  110. hahhaha.. kesian Miss Ida.. lain kali buatlah kajian sebelum paparkan artikel dlm blog ni. hehehe

    ReplyDelete
  111. Tak sempat mau buat kajian, mungkin fikiran membuat kajian tidak pernah wujud dalam fikiranya.

    ReplyDelete
  112. hahhaha.. mungkin jugala kan sisasa. Ba tengok ja la ba kalau dia membalas komen.. telampau emosi.. Sampai marah2 lagi tu. alahai.. hehe

    ReplyDelete
  113. Banyakkan bersabar ya Miss Ida. Jangan panas nanti hilang seri wajah:P

    ReplyDelete
  114. hihihi.. Lucu pula komen kamurang ni. Apapun, yang penting kita sokong DMA!

    ReplyDelete
  115. Memang lucu kadang membaca blog ini.

    ReplyDelete
  116. Blog yang banyak buat fitnah patut ditutup.

    ReplyDelete
  117. Alasan yang tidak masuk akal lansung. Kenapa kalu sokong DMS Sabahkininet wajar ditutup? Tak masuk akal.

    ReplyDelete
  118. saya peliklah baca dengan Ms Ida ni...dalang disebalik PRU13...hahahaha biasalah dia nak naik tetapi tak naik-naik sebab tak cukup aura..

    ReplyDelete
  119. kebebasan bersuara media harus dihormati. apsal lak nak tutup sabahkini kalau dia nak bela Musa Aman. kalau macam tu, freesabahkini pun perlu ditutup juga sebab bela dalang-dalang yang suka berselindung di sebalik blog dan make up tebal Ms Ida..

    ReplyDelete
  120. bencilah baca blog ni...fitnah dan tiada asas..

    ReplyDelete
  121. sabahkini hanya menyampaikan maklumat hasil dari aduan, pemerhatian, kajian dan temu ramah mereka.. free sabahkini??

    ReplyDelete
  122. sabahkini masih ada lagi rupanya.. he..

    ReplyDelete
  123. Liputan berita Sabahkini lebih menyeluruh dibanding dengan Freesabahkini yang hanya menumpukan liputan bercorak serangan peribadi terhadap KM.

    ReplyDelete
  124. Ya bah tombolo, masih boleh surf lagi.

    ReplyDelete
  125. Hulubalang, bagus you baca Sabahkini atau Sabahdaily.

    ReplyDelete
  126. ramai rakyat sabah yang lebih senang menyampaikan aduan mereka melalui Sabahkini.net. jadi dengan adanya sambutan rakyat seperti ini, mustahil sabahkini.net akan tutup.

    ReplyDelete
  127. freesabahkini kita patut memperlekehkan sabahkini kerana sabahkini jauh dihadapan membantu rakyat tapi freesabahkini jauh kebelakang menghasut rakyat.

    ReplyDelete
  128. sabahkini lebih ramai pembaca berbanding freesabahkini.

    ReplyDelete
  129. Sebab berita dalam sabahkini bukan bertaget pada sesuatu isu atau individu.

    ReplyDelete
  130. Saya lebih suka baca sabahkini.

    ReplyDelete
  131. Saya pun lebih suka baca sabahkini.net.

    ReplyDelete
  132. Betul mantra. Lagipun Sabahkini banyak berita.

    ReplyDelete
  133. Saya pun suka baca Sabahkini. Web ini boring dan tiada isi.

    ReplyDelete
  134. Selain dari Sabahkini, Sabahdaily, banyak berita berkenaan dengan Sabah di Malaysikini juga.

    ReplyDelete
  135. lagi best baca sabahkini, freesabahkini cerita mengarut ja.

    ReplyDelete
  136. emmm.. kalau buat undian ni, confirm yang menang sabahkini.. jadi kalau ikut kebiasaan yang terendah tu patut undur diri..:)

    ReplyDelete
  137. aku sokong sabahkini, freesabahkini bgs tutup ja.

    ReplyDelete
  138. Kalau tidak sokong atau tidak percaya FSK, kita akan dikatakan bodoh.

    ReplyDelete
  139. Tiada sesiapa yang berhak menutupkan web milik orang lain melainkan web itu menyalahi undang-undang dan diambil tindakan oleh pihak penguatkuasa kerajaan.

    ReplyDelete
  140. FSK yang patut ditutup berbanding Sabahkini.
    FSK menggunakan gambar yang diubahsuai untuk mencaci ,menfitnah serta menghasut supaya pemimpin negeri dibenci orang.
    FSK patut ditutup.

    ReplyDelete
  141. Might as well both sabahkini.net and free sabahkini close down.

    ReplyDelete
  142. itu memang sudah pasti. tapi tidak juga kita suruh FSK tutup sekiranya berita yang disampaikan semau baik-baik. Ini sebaliknya pula.

    ReplyDelete
  143. kerana kata yang digunakan oleh FSK ini tidak bertapis memang patut blog ini ditutup.

    ReplyDelete
  144. harap miss ida akan gunakan bahasa lebih bersopan. baru org suka!

    ReplyDelete
  145. mandau,, kita tunggu artikel seterusnya.. tapi rasanya tetap sama juga tu..

    ReplyDelete
  146. Tidak sama pun tidak jauh beza bah.

    ReplyDelete
  147. Tahnia Miss Aida, Anda Adalah Wanita Sabah Yang Berani Memperjuangkan Kebenaran. kalau Tak, Semua Harta sabah Di Punggah Ke Luar Negara, Shabas Saya Ucapkan.

    ReplyDelete
  148. rasanya miss ida tiada plak berusaha menghalang harta Sabah dari terus dipunggah ke luar negara. sekadar mendedahkan apa yang telah pernah didedahkan..

    ReplyDelete
  149. pakcik dan makcik tiada internet....baru first time baca blog-blog ni. poning....

    ReplyDelete
  150. free sabahkini @ sabahkini adalah adik beradik. yang beza ialah 'free' saja:)

    ReplyDelete
  151. gambir, kalau poning takpa, jangan migrain.. 1 lagi tidak mungkin freesabahkini mengaku yang dia sebenarnya darah daging sabahkini.. haha

    ReplyDelete